Helgen

Helgen har varit riktigt bra, var som sagt upp till Ånge i fredags och såg på Jack action. Riktigt bra spelat av dom : ) Träffade även Therese som jag och syrran var med kanska mycket när vi var små, har inte träffat henne på år och dar så det var trevligt! Tänkte tillbaka på när man var liten, åå vad roligt man hade då, inga bekymmer inget alls man behövde tänka på!

I lördags så kom Peter och Henke ner så vi drog en lite partykväll och de var lyckat, länge sen jag träffade dom nu!
Hade även middag först med Anna och Malin för att fira lite att Malin har vart så jävla bra och muckat nu :D GRATTIS!!

Grattis till dig också Niclas som fick jobbet!
Malin kom hem nu, saknar dig!!

Näe nu blir det sängen!

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: therese

MEn hallå där! Alltså jag är fortfarande chockad att det va du, jag visste att du va "nån" Lina, men inte att det va DU, LINA LINA...hahaha! Hade du roligt i fredags? Jag tyckte d va sådär, man är så stel nykter =P

2008-12-01 @ 09:26:15
URL: http://theresiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0