2010-01-27

Dagen i det stora har väl inte vart så himla rolig för mig, vaknade med feber sen har jag mest sovit hela dagen och inte gjort så mycke mer. Men har insätt att de är bra att sova när man är sjuk, man blir fortare frisk då och jag har iaf bestämt mig för att vara frisk på fredag, om man nu kan bestämma de.. Så himla tråligt att ligga hemma och vara sjuk, jag vill ju jobba och ha en vanlig vardag liksom.


Idag kan man väl säga så kommer Sanna hem också, som jag har saknat den människan, men nu är du hemma igen gumman :D


Blir hemma från jobbet imorgon också, så då blir de bara till att sova och äta piller så att jag blir frisk!



Natti, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0