2010-01-26

 

Vaknade på helt fel sida idag, måste ha drömt nå sjukt mycke inatt, känns som att jag nästan inte sovit något alls, hade hjärtklappning när jag vaknade som att jag skulle ha vart helt livrädd, men kan inte veta vad jag drömt, men har en sjukt obehaglig känsla i kroppen..


Ledig idag och de känns sjukt skönt : ) Blir nog en fika med Madde inne på stan sen, länge sen jag umgicks med den lilla pinglan nu, så de ska bli trevligt! Ikväll blir de nog bara lugnt med en film kanske.

 


2 dagar kvar tills min Sanna kommer hem också, som jag saknat dig vännen.  Men snart får vi leka igen och fasen vad roligt vi ska ha på lördag gumman <3


Nu blir de till att diska och sen klä mig för en fika på stan!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: sanna

ATT vi ska leka ! SAKNAR dig gumman, snart ses vi :D



Love you ! <3

2010-01-27 @ 00:58:46
URL: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0