Blä

Då har man gått och blivit grisförkyld då, inte vad jag hade väntat mig nu! Har varken tid eller råd att sitta hemma och vara sjuk! Vill blir frisk nu, men de verkar som att min kropp inte villl annat än att vara sjuk nu, så den får väl ta den tid den behöver då : /

Ser iaf fram emot helgen då de blir utgång, om jag är frisk såklart.. Men de tror jag nog att jag ska vara! Anna har lovat mig att jag ska få ha lika roligt som jag hade under gatufesten och då kan jag lova att de kommer bli en sjukt rolig kväll ; )


Näe, nu intar jag soffläge igen!






Haddibra <3


Kommentarer
Postat av: Angelica

Men Lina ! Du som var så igång med bloggandet. Keep going girl :D / Malin. Orka inte ändra på agges dator. <3<3<3<3<3

2009-10-06 @ 20:10:28
URL: http://angiieee.blogg.se/
Postat av: Maria

Lite komiskt med grisförkyld nu i svininfluensa tider ;) haha. Puss

2009-10-28 @ 15:20:23
URL: http://annamariaericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0