Bara för att just du utmanade mig Malin ;P

Kopiera detta till din blogg,
Utmana 5 personer och berätta det för dem, samt personen som utmanat dig.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn
som svar (förutom på fråga 1).


1. Vad heter du: Lina

2. Ett ord på fyra bokstäver: Ljud

3. Flicknamn: Linda

4. Pojknamn: Linus

5. Yrke: Läkare

6. Färg: Lila

7. Klädesplagg: Linne

8. Mat: Lamm

9. Sak i badrummet: Lampa

10. Plats/stad: Linköping ;P

11. En orsak att vara sen: Lat

12. Något man skriker: LATFITTA

13. Film: Lotta på bråkmakargatan

14. Något man dricker: Lingondricka

15. Band: Lady gaga

16. Djur: Lama

17. Gatunamn: Lysekilsvägen

18. Bil: Lada

19. Sång: Love game



Jag utmanar.. Maria, Therese, Agge, Madde och Sanna

De där trodde du inte att jag skulle göra va Malin??! :P





Dagen med stort D

Jag ser det snöar!!


Om dagen då, Sov ganska så länge sen var de bara att kliva upp duscha och åka till jobbet. Var grymt lugnt på jobbet så var ju mindre roligt att jobba,tiden gick sjukt sakta.
Efter jobbet var de bara att fara hem och byta om, fara till mammi och pappi och käka sen for jag till Sis och höll henne sällskap medans hon målade om i badrummet, blev vitt kan jag lova er : )

Ledig imorgon och de ska bli grymt skönt, ska tvätta och sen ska jag bara ta det lugnt hela dagen och tro det eller ej men även på kvällen ska jag vara lugn för då kommer Anna och då ska vi se på Johan Falk, sista filmen nu : ) Se dom, jag lovar man blir fast!

Näe nu blir de sängen!



Natti

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu blev jag förvånad! :D Jag lyckades! haha. Snart kommer du! <3

2009-11-09 @ 21:04:45
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0