En evig väntan!

Sitter hemma hos mamma och pappa och väntar på att mamma ska komma hem, ska dricka lite kaffe med henne, sen ska jag nog gå hem å mysa lite tror jag. Har varit här sen kl 15,30 idag typ, bara sutiit och tråkat, som tur var så kom Agge hit en sväng och drack kaffe med mig å pratade en massa.
Mår iaf mycket bättre idag och lederna börjar ge med sig men dock fortfarande med hjälp av lite alvedon, har dock inte tagit nå många idag så de är ett tecken på att jag börjar bli bra igen.
Pratade med Malin förut, blir så glad när jag får prata med dig gumman. : ) Saknar henne nå sjukt mycke, men nu är de inte länge kvar tills man får träffa henne :D

Besiktade även bilen i fredgas innan jobbet och jag måste ju säga att jag blev stolt över min lilla skrutt. endast 3 st 2:or å de var bara små saker så de kändes ju riktigt bra de : ) Tur jag har mosters karl som kan laga den till mig, blir inte så mycket pengar då, de ända som kostar är att köra bilen till Fränsta, men de kan jag fan ta när jag slipper lägga ut flera jävla hundra för att åka på en riktig bilverkstad!

Nu blir det till att koka lite kaffe så att de är klart tills att mammi kommer hem!!




Haddibra!

Kommentarer
Postat av: Kusin

Men åhh. Jag är också stolt över gamla bettan : ) Suveränt !



Inte visste jag att du varit sjuk : ( Krya på dig och hoppas ledvärken släpper snart. Går ju värsta influensan och magsjukan nu..



Puss och Kram.

2009-01-26 @ 19:51:11
URL: http://angiee.bloggagratis.se
Postat av: Malin

å jag saknar dig <3

2009-01-26 @ 23:58:05
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0