blabla

Var ett tag sen jag skrev nu, men har inte haft ork. Men nu ska jag väl kunna ta mig lite tid till de!

Igår så var jag Agge och Malin duktiga och drog oss mot gymmet för att träna lite, jäkligt skönt måste jag säga. På kvällen så for jag och Agge dit igen för att gå på ett spinningpass, jadu de var roligt men tufft :P
Efter de kom mamma och hämtade mig här hemma sen for vi ut på birsta och handlade lite saker hem som jag behövde, blev riktigt fint i hallen måste jag ju säga.

Idag har jag bara städat hela dagen så nu sitter jag här och har så jäkla trist bara för att jag redan gjort allt jag kan göra. Funderar faktiskt på att ta en sväng förbi syrran och surra lite över en kopp kaffe :)

Imorgon och hela helgen blir det till att jobba och jag vill verkligen inte kan jag säga.
På Söndag fyller även Agge 20, storpropp du ska bli nu då :P Så då blir det väl iaf till att gratta henne!

Maaaalin, jag saknar dig. Kom hem nu! <3

Hadebra


Kommentarer
Postat av: agge

haha men tror du!? Nu är det min tur att bli en gammhagga! ;P Du är ju välkommen på kalas på söndagkväll om du har tid. Surra, äta x antal tårtbitar,lägga på oss lite och bara känna lyckan över att jag blivit ett år äldre! Gonatt!

2009-01-09 @ 01:20:45
URL: http://angiieee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, här var det ju uppdatering så det sjunger om det ! : )

2009-01-21 @ 22:32:52
URL: http://bloggagratis.se
Postat av: Malin

Eller? Haha

2009-01-25 @ 13:11:09
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0