Ååh!

Så jävla less nu, har inte kunnat sova en enda minut inatt så halv fem gav jag upp och gjorde mig i ordningen med tanke på att jag ändå skulle upp fem, så nu sitter jag här klar och allt och bara väntar på att få fara på jobbet. Känner mig jävligt pigg  med tanke på att jag inte sovit något, men de kommer väl ikväll!

Efter jobbet ska jag fara och byta däck sen blir de till att innhandla en liten sak som behövs till helgen!! Nu blev du nyfiken va Malin?? :P Ska bli så roligt att få komma ner och se hur du har det i stora linköping gumman, längtar så och nu är det ändast två dagar kvar tills att vi kommer :D:D

Näe nu ska jag ta & kika lite på tv och äta lite frukost, jag har ju all tid i världen nu å de känns faktiskt ganska så skönt, för i vanliga fall brukar jag flyga runt som en stressad idiot innan jag ska på jobbet!


Kanske skriver nå rader till sen ikväll! 






Haddibra!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

HIMLARNS vad nyfiken jag blev nu! ;D

2009-01-28 @ 12:24:46
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0