Sis!

Igår var de till att jobba igen, känns som att jag inte varit på jobbet på år och dar bara fatt jag blev sjuk förra veckan, så måste ju säga att de var väldigt skönt att komma tillbaka dit igår! Efter jobbet så kom Sanna å Agge hit och vi surrade, drack kaffe och kikade på Björn :P Han är ju bara så braa! 
Sen blev de till att fara iväg till sis där de var lite kris! Du vet att du kan prata med mig och jag tror nog att kvällen igår var bra för oss båda två! Kärlek till dig, de kommer säkert att lösa sig med allt!! 

Helgen som var så åkte jag och Agge upp till Fränsta i fredags för att umgås med min kära moster och hennes karl, vi skulle dricka lite vin och bara mysa hade vi tänkt, men nå mycke vin blev de inte alls av, var inge sugen på de när vi väl kom upp tror jag :P På lördagen så drog vi oss mot Ånge vid fyra tiden för att ha en liten partykväll! Blev asglad när sanna också kom upp, kan ju bara avsluta med att säga att den här helgen har varit en av dom bästa på väldigt länge och de är jag så himla glad för!
Tack brudar!

Nu ska jag fortsätta vara duktig och tvätt och kanske laga mig lite mat, magen bara skriker efter de.

Mammi rinde förut och sa att hon ville komma förbi på en kaffe, tyckte de lät riktigt mysigt så jag nappade på det på en gång :D



Haddibra


Kommentarer
Postat av: Malin

ja. jag hoppas ju att helgen här inte var allt för tråkig ^^

2009-02-19 @ 00:13:23
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: Maria

Härligt att du skrivit ett inlägg :D Älskarrej ja <3

Postat av: agge

hah det gör jag inte. Tycker bara att det var en sån estetisk bild, och att han passade in i mitt inlägg. =)

2009-03-07 @ 01:38:36
URL: http://angiieee.blogg.se/
Postat av: agge

en update tack! =)

2009-03-17 @ 00:28:29
URL: http://angiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0