Kort och gott!


Min helg har varit ganska så rolig faktiskt, började som sagt i fredags och hade myspys hemma hos Malin, de var trevligt  : )


Lördagen var rätt lugn från början, men sen skulle vi brudar fara upp på dans i Nordanede men de visade sig att de var en rejäl flopp, 40 åringar och uppåt och dyrt som fasen så de skippade vi och for till Ånge istället!
Blev Mittis där och de var väl trevligt..

Störd som man är då så bestämde jag och Agge att vi skulle stanna kvar och fara hem på söndagen, de var ju dumt nu såhär i efterhand när jag tänker efter, men de var ju ett plus i kanten med de hela också å de var ju att jag fick tillbaka min kofta : )


Igår for också Malin iväg :( Var lite tungt där på tågstation när vi skulle säga Hejdå, men de gick ju relativt bra ändå. Nu är de bara att vänta och hoppas på att hon uppdaterar bloggen så att vi får veta hur hon har det.


Idag har jag börjat min utbildning på Bauhaus iaf, verkar som att de är en bra grupp jag har hamnat i. Har vart en rätt tuff dag med mycket information, så nu bara snurrar de i huvudet på mig, men jag vänjer mig väl :P På torsdag far vi iaf till Västerås och fortsätter utbildningen där, de ska bli skoj!


Kommentarer
Postat av: Malin

Men Lina , du är inte störd.. bara lite efterbliven ibland ; )

2008-01-28 @ 22:49:03
URL: http://malinos.blogg.se
Postat av: Agge

Näe Lina du är störd! ;) och du är inte ensam! hah.. det är giftigt det där! ;P

2008-01-28 @ 23:22:00
URL: http://angiieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0