Förjävligt!



Helgen som varit har rent ut sagt varit förjävlig, i fredagskväll blev de bara skit jag mådde asdåligt, vaknade på lördagmorgon och mådde fortfarande skit och hade feber, så de blev till att vara hemma från jobbet då. Blev inge vidare glad med tanke på att vi skulle ha jobbfest och allt, men de är väl bara att ta när men blir sjuk! Nu är iaf feber borta tror jag, tar ju tabletter hela tiden för jag har så ont i lederna så de är ju svårt att veta om jag har feber eller inte, men känns inte som om jag har de längre!

Ikväll så kom Sanna och hälsade på mig, så då tog vi och kollade på Björn Gustafsson, för hon hade inte tittat på den än, ja vi skrattade kan jag juh lova! Rooobert, jag är yyyyyr :P Ja, den filmen kan jag nog se om tusen gånger om, om de så ska behövas!

Imorgon blir jag hemma från jobbet också med tanke på att min kropp inte riktigt mår som den ska, men på onsdag ska jag iaf jobba, är ledig på tisdag så jag får som långledigt, inte för att de känns nå bra med tanke på att jag hatar att vara hemma å sjuk och ligga och tänka på hur sjukt mycket pengar som man förlorar på de hela : / Uscha, jag vill bara tillbaka på jobbet nu!

Nu blir de lite tv sen sängen.


Haddibra, Natti!



Kommentarer
Postat av: Malin

Wiiiiowiiiiowiiii!

Bra att du är på bättringsvägen gumms : )

2009-01-26 @ 12:36:26
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: Maria

jag var ju faktiskt med dig på lördagen också :p

Vilken tur att du kan se Björn Gustavsson filmen tusen gånger då för du ska väll i alla fall se den en gång med mig, hoppas jag :p<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0