Varför :P

Varför har jag blogg?? Skriver typ en gång i halvåret känns de som. Men men, ibland känner man bara att man vill skriva av sig och då är det här ett ganska så bra sätt faktiskt!

Kom och tänka på en sak nu när jag satt här, tänk på vad mycket man skulle vilja ta tillbaka å ändra på, sånt som var så bra förut som inte är de nu, saker man saknar och människor som har betytt så mycket för en att man har kännt att man inte klarar sig en dag utan dom och helt plötsligt är allt borta!! Varför är de så? Vissa saker som jag kommer på gör mig bara så arg, jag vill att de ska vara som förut men vet att de aldrig skulle gå, alla är sig så olik nu! Varför?

Idag har jag jobbat 13,45-20,15, gick rätt så bra och måste ju säga att dagen har gått fort, börjar rulla på lite på jobbet nu och man behöver inte bara sitta och ha trist hela tiden, de är skönt ska jag säga er! Efter jobbet blev de en snabbvisit hos mammi och pappi, drack lite kaffe och fick mig en liten gobit :P Sen bar de iväg till Emelie där Sanna och hon var, skulle färga håret på Sanna å ta lite smått farväl av mim käravän Emelie, de lilla aset flyttar ju till Spanien, hoppas på att du får de kanon bra där gumman och att vi lyckas komma ner och hälsa på dig något! JAG VILL : )

Imorgon blir de till att kliva upp och tvätta, något som jag inte alls känner för om jag ska vara riktigt ärlig, men som sagt så är de ju ett måste! Ska färga håret på Agge imorgon också, nu kommer de nog bli kanonbra gummsan :D
Kvällen imrogon kommer iaf att bli väldigt lugn eftersom att jag börjar 6,45  på onsdag!

Längtar som fasen tills på fredag då jag får vara i stugan å bara ta det lugnt, åka skoter, dricka öl och fiska. Ska bli riktigt skönt faktiskt. På lördagen bär det av hem till stan igen där Malin och Niclas väntar för en härlig utgång! Ska bli grymt roligt att träffa dig igen gumman, Du är saknad! Tror på att de kommer bli en kanonutgång, alla är tillsammans igen, precis som vanligt :D


Nu väntar sängen! Natti

Kommentarer
Postat av: Maria :)

Trevligt att du ska upp till stugan, då ses vi! :D<3 Du MÅSTE ju faktiskt inte tvätta, jag tror att du vill det, egentligen. :) Kram

2009-04-08 @ 20:55:47
URL: http://annamariaericajonsson.blogg.se/
Postat av: Malin

:D det kommer att bli underbart !<3

2009-04-08 @ 23:27:09
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag älskar din blogg, bara du uppdaterar lite mer ;)

2009-04-29 @ 19:22:30
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag saknar dig med :) <3

Kan du inte skriva lite häääääär dååååååå!

2009-05-27 @ 12:15:07
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: Maria

Nu har det ju nästan gått ett halv år, så borde du inte uppdatera snart? :P Haha ;) Puss<3

2009-09-09 @ 15:44:33
URL: http://annamariaericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0