Jobb!

Känns som att de ända jag gör nu är att jobba! Vill inte jobba imorgon, men jag måste juh!
Igår var jag iaf upp till fränsta och lagade bilen, så nu går den som en kanonkula :P Fick även uppdrag av moster min när jag kom upp att jag skulle fara på systemet åt henne å jag kan ju säga att de var ju inte lite hon skulle ha heller! Hon skulle ju ge bort till alla superkunder som hon har :) Så det blev alltså en sväng till ånge också, men de var trevligt även fast att de var en väldigt kort visit!

Idag har jag jobbat och det har väl gått sisådär kan jag väl säga, har vart så sjukt jävla trött så när jag kom hem så slocknade jag direkt i soffan! Sen blev det julshow med Agge! Måste ju bara säga att de var ju bättre förr :P

Näe nu ska jag slänga mig i soffan och inta min kopp te som jag gjort!

NattiNatti


Kommentarer
Postat av: Malin

sög den?! :P

2008-12-19 @ 09:39:05
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0