Imorgon är det jul :)

Imorgon är det jul och jag längtar så, är så himla mysigt! Maten, ja den får väl duga, är ju inte sådär jätte förtjust i den men de går i lite iaf :P

Idag så blev det shopping för fulla muggar, klev upp och var snäll och skjutsade mamma på jobbet kl kvart i nio,  då kom jag på när jag skjutsat henne att jag lika gärna kunde fara ut på jobbet och införskaffa mig några julklappar som jag planerat att köpa där, tror nog att mammi och pappi blir väldigt glad iaf :) Syrran och jag bestämde att vi inte skulle köpa något till varandra i år utan att vi ska gå ut och ha lite roligt någon kväll framöver ist, tyckte ju jag lät som en underbar idé med tanke på att jag fick en saftig hyra den här månaden :/ men de löser sig ju det med. Ända negativa med det hela är väl att jag inte kan hänga med ner till Linköping på nyår, känns ju inte så jävla roligt men de får gå, får hoppas på att jag kan ha roligt här hemma ändå?!?! :S

Näe nu ska jag gå in till familjen min igen och umgås lite, kanske slinker ner en julöl om jag har tur ;P







Kommentarer
Postat av: Maria

Du kan ju vara med mig på nyår?? xD <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0